West Melton

17 maart 2016 - Hanmer Springs, Nieuw-Zeeland

Na dat we van Christchurch vertrokken zijn gingen we richting West Melton daar kwamen we aan in een mooie afgelegen huis je had een soort entree tussen 2 bomen door en alles daar rook naar boom en fris .
Het huisje is normaal gesproken een gedeeld met eventuele andere mensen maar omdat we alleen waren hadden we alle ruimte .
Omdat nog niet uit de jetlag was moest ik die dag wakker blijven nou das geen pretje haha als jr wil slapen en je weet dat je dat niet moet doen .

Na die dag eindelijk overleeft te hebben deden we gezellig onbijt en met Scott en Robert aan tafel wat blijkt nu dat Robert Nederlander is hij komt uit Delft !

We hadden dus aan hun gevraagd wat is nu een leuk iets om te gaan doen en niet te intersief omdat me net 1 dag beter voel .Nou dan moesten we naar hanmar toe daar kon je een wandeling doen naar de waterval en dan daarna kon je de Hot springs in .
Dus wij daar heen 2 uur heen gereden kaart gekocht en hoppa wij gaan .

Niet goed op de kaart gekeken dst je een speciale parkeerplaats was om te starten voor de waterval.
Wij zijn dus van onder aan de berg op 375 m naar 1325 m gelopen . En het was soms stijl niet normaal maar we hèbben het gehaald . We hèbben dus een wandeling van4 uur ipv 2 uurtjes .
We waren helemaal kapot we zijn niet meer in de Hot springs gegaan we dachten dan storten we helemaal in . Dus we hèbben heerlijk geeeten in een restaurantje no.31 heten het en daarna naar huis gegaan .

Vandaag zijn we naar lake tepako gereden wow meer kan k niet zeggen ik denk dat de foto's onder doen voor de werkelijkheid .
Ook hebben we mount cook al gezien daar gaan we ook nog heen .

We hèbben echt een hele mooie route gereden oja links rijden is wel vaag hoor maar alles went

Nu zijn we aangekomen op de volegende lokatie dis een soort boerderij met een super mooie uitzicht .

1. Hans:
    17 maart 2016
    Heerlijk dat jullie zo kunnen genieten.
  2. Oma:
    17 maart 2016
    leuke foto's jullie hebt het duidelijk naar jullie zin, xx
  3. Kate:
    Hoi hoi jullie daar!!!

een leuk inspannende dag achter de rug....
    Wel mooie foto's en het ziet er heel mooi uit daar.
    wat is de wereld dat weer klein he als je Nederlanders tegen komt en dat ze dan ook niet zo ver van jullie wonen. Maar fijn dat jullie het naar je zin hebben!!

Liefs xxx
  4. Jose:
    17 maart 2016
    Ziet er allemaal super uit hoor!!! blijf ons vooral op de hoogte houden.
    Veel plezier nog!
    Dikke kus van Lars