Auckland

12 april 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Dus we gaan vandaag richting auckland en zullen dit keer een beetje door de stad hobbelen en ja de tijd vol te maken .
Maar op de weg daar naar toe zouden we door hobbiton heen rijden ook al doen we geen tour zouden we wel even het bord zoeken voor de foto's ...
Dus rij je in matamatata geen bord hoor helemaal nergens . Dus maar door gereden richting auckland want we hèbben ook geen tijd en zin om het helemaal te gaan zoeken .
Dus eenmaal aangekomen weer bij de bavaria B&B zitten we weer in de zelfde kamer als toen we aankwamen .
Dus snel de spullen daar gedumpt en naar de stad na eindelijk een parkeergarage gevonden wilson heten die dus lekker makkelijk onthouden
Maar kijken we om te betalen is het zo duur dat we net zo goed een taxi kunnen nemen dan zijn we nog minder kwijt en kennen we allebei wat drinken .

Dus de auto weer terug gebracht en taxi gebeld na een aantal uur door de stad gelopen te hebben kwamen we uit bij crab shack uit en daar zat een Nederlandse getrouwd stel hij was 69 en zij 66 en ze waren hier met de camper en ze hadden home swop gedaan super leuk hebben veel tips gehad voor canada ivm camper, en dat kan allemaal veel goedkoper dan dat wij wisten .
Dus heel fijn altijd dat soort info we hèbben lekker gegeten rem buik spek en ik tonijn en samen een King krab poot heerlijk !!

Dus wij weer met de taxi naar het huisje toe want het eind komt nu echt heel dicht bij ....
Straks geen reisverhalen meer ....
Heb wel besloten dat ga sparen voor ook een goeie camera voor de volgende reis . !!!

Op dit moment hebben we de helft er al op zitten en lopen we nu rond op het vliegveld in Hong Kong we proberen nu zoveel mogelijk te lopen want straks mogen we de volgende 12 uur .... ik hoop dat het allemaal goed te volgen was via me blogje