Shark Bay

28 januari 2018 - Denham, Australië

Dus hier een lang verhaal over sharkbay ....

Shell beach afgaand tij ..... zucht....
Eagle Look out board walk om haaien in de zee te zien ..... 50 meter boven de zee je ziet stipjes ergens en soms een silhouet .
Het informatie centrum gesloten om1 uur het is nu 3 uur .... u kijkt in het dorpje en ook serieus NIKS is open gewoon niks .... dus door gereden naar monkey mia wat een verrassing alles is DICHT ......

Volgende dag nieuwe dag nieuwe kansen zou je denken toch?

We hadden besloten om te gaan duiken. Toen gingen we dus informeren en omdat het laag seizoen is heb je vaste datum's voor het duiken dat was 3 dagen later ..... dus geen duiken....
Toen hadden we gehoord over een aquarium dat door een marine bioloog gerund werd .
Ze zouden niet in kooien zitten. Eenmaal aangekomen en wij de buiten boel verkent hebben zagen wij dus geen mogelijkheid dat de beesten daar buiten in de vrije zee zwommen .
Dus zijn we omgedraaid en weggegaan ..... want dat is tegen onze principes.

Toen hadden we bedacht we gaan een kajak huren en lekker een beetje zelf vissie spotten beetje actief zijn beetje zwemmen opzoek naar dongungs varen super leuk "ik helemaal blij want wil al heel de vakantie een keer kajakken " Weer aangekomen in moneky mia.... ja je moet maar eerst even gaan kijken bij de man zijn stand op het strand want misschien verhuurt die vandaag niet .... zo gezegd zo gedaan .....
bordje CLOSED ............. #$^^@ dus soort van irritatie is wel aanwezig op dit moment ... wij weer naar die mensen van ut park die die meneer bellen ... nee hij verhuurd niet vandaag ivm te veel wind .
ut waaide wel wat maar voor je gevoel niet extreem..... zal ook wel te maken hebben dat Low seizoen is ....

Dus daar gingen al onze plannen de prullenbak ......
The End of Sharkbay

Dus maar richting kalbarri.... " en brainstormen wat te doen met de extra dagen want we gaan geen 4 dagen in perth zitten misschien richting Margret river "