Auckland & Big game fishing

14 maart 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Helaas start de reis voor mij niet zo lekker heb een zeer innige relatie met de wc pot en alles wat eet of drink kwam er net zo hard weer uit .
Na dat de wekker om 4 uur snachts ging en me volledige onbijt er weet gegooid te hebben heb ik besloten om niet mee te gaan op de boot voor big game fishing de grachten van zee en stuiterbal deed me maag geen goed .
Maar remco moest wel gaan van mij!!
Dus hij heeft van zon opkomst tot zon ondergang gevist helaas geen merlijn gevangen maar wel 2x en maki haai ook heeft die wat kleinere tonijnsoort gevangen.
Het was 70 km varen naar de stek van af de haven waar ze waren vertrokken .

Wel hebben ze een hele groep merlijnen zien roven maar ze wilden het aas gewoon niet pakken helaas de gasten Mike en Andrew waren wel super fanatiek en hebben echt alles er aan gedaan om toch te proberen een merlijn te vangen .
Wel heeft remco nog wat aparte dolfijnen gespot en een mantarog die aan oppervlakte lag .
Al om al was het toch een geslaagde trip :)

Vandaag ging de wekker alweer vroeg en gaan we richting het zuider eiland Christchurch .

1. Tamara Sloof:
    14 maart 2016
    Oh no :, (
    hopelijk was dit alles en gaat er nu niks meer voor je tegen zitten.
    Ik zie op de foto's iemand die erg blij is met zen visjes. Dus dat is goed.
    Have fun !!!!
  2. Oma:
    15 maart 2016
    jammer dat jij niet lekker was maar wel fijn dat Remco genoten heeft kus oma
  3. Kate:
    15 maart 2016
    Hoi hoi meis,

Waarschijnlijk iets niet goed gedaan, maar goed ik reageer gewoon nog een keer :-).
    Wat vervelend voor je dat je zo hebt gevoeld, ik hoop voor je dat het hierbij blijft en dat je verder kan genieten van alles.
    Remco ziet er helemaal in z'n nopjes uit, je kan duidelijk zien dat hij het helemaal naar zijn zin heeft. Mooi dat hij een leuke dag heeft gehad.
    Nu hopen dat jullie samen nog vele leuke dagen hebben.

Liefs xxx
  4. Hilz:
    16 maart 2016
    Kut vis! Niet te vertrouwen dat Nieuw Zeelandsche zee spul!!