Cairns

24 december 2017 - Cairns, Australië

We zijn aangekomen in Cairns het was 00:00 snachts en de eerste indruk was ohhh wat een lekker temperatuurtje.

Morgen zien we pa &ma & Wouter die zitten op dit moment in het vliegtuig om naar Cairns te vliegen .

We hebben geen mega Jetlag gelukkig op dit moment.
We hebben de eerste lekker rustig aangedaan beetje shoppen beetje aan de lagoon hangen wat wandelen .

Vandaag gaan we duiken ja duiken op geest barrière reef !!!
En het was fantastisch! Echt zo mooi ...
3 wit tip haaien gezien .
Kleine en grote schildpadden heel veel visjes allerlei soorten en maten .
Zou zo morgen weer gaan 3 duiken is gewoon niet genoeg je kijkt werkelijk je of en ogen uit.

Morgen is pa jarig en dat gaan we gezellig vieren verder gaan we nog naar daintree Forrest .

1. Hans:
    24 december 2017
    Het is zeker top.
    Wij zijn naar Green Island geweest. Een stukje tropisch regenwoud op koraal en zand ontstaan door de vogels. Met glasboot gevaren en naar de onderwater wereld gekeken.
    Geweldig
  2. Oma:
    24 december 2017
    Wat leuk die onderwater foto's kan me voorstellen dat dat het hele belevenis was. ook wat Hans deed lijkt me leuk
  3. Kate:
    27 december 2017
    de foto's zijn duidelijk voor onderwater, ziet er zeker helder uit!