De eerste dagen

1 juni 2017 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Na als een sandwich samen gevouwen te hebben gezeten voor 10 uur . Zijn we aan gekomen op Johannesburg en gaan we onze auto / nieuwe huis ophalen .

Na de nodige uitleg over hoe je banden doet liften en plakken en oppompen en hoe werkt ons bed uit klappen is wel handig om te weten.
We wisten dat we vandaag een groot stuk moesten rijden maar dat was het ook we kwamen om half 6 uur aan op onze 1e bestemming Lakeview lodge was wel even spannend want toen ik ging rijden ja je raad het vast wel toen gingen we de bergen in dus heel de tijd slingeren met die top zwaare wagen maar alles op het gemakkie gedaan en net voor de grote duisternis waren we gearriveerd we hebben de braai aangestoken en en wachten op het eten .

We zijn vanmorgen om 7 uur wakker geworden na een lekker nachtje slapen.
En het mooie gekrijs van een groep vogels. Hebben we onze spullen bij elkaar gezocht en de route bepaald want we gaan naar Blyde Canyon van de pinapel tot de bourks lucky potholes hebben we beken
En bij de Pothols hebben we een hele kicke salamander gezien blauw lichaam en de achterkant rood ,geen idee hoe die heten .
Ook hebben we wel wat aparte vogels op de foto ben heel blij met de camera's echt !!

En toch sta ik er elke keer weer van te kijken hoe mooi de natuur is en hoe diverse .
Rem had nog niet het gevoel dat die in Afrika was maar ja als je bavianen naast de auto weg ziet lopen is ook wel iets heel standaards .

Tot dat we de de Abel Erasmus pas aan het rijden waren man die bergen zijn echt niet normaal .

Vanavond slapen we in swadini a forever resort in blyde canyon nationale park echt een super mooi resort "dat had ik niet gedacht " we hebben al vleermuizen gezien en kariboe denken we want hij was aan het eten bij iemand zijn prullenbak en dat tegen het licht dus konden het niet geheel goed zien maar ook heb ik een Baby bush echt zo leuk alleen deze was op de vlucht voor de gene die achter hem of haar aan zat.

Verder gaan we morgen via orphan gate het Kruger Park in en dan gaat het volgens rem allemaal beginnen het grote avontuur .

1. Jose:
    1 juni 2017
    Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Have fun
  2. Tamara Sloof:
    1 juni 2017
    Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!!
  3. Pia de Puijker:
    1 juni 2017
    Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aan gekomen.
    Geniet er van xx
  4. Oma:
    1 juni 2017
    prachtige foto's. Zeker die leeuw die zijn prooi zit op te peuzelen. liefs oma
  5. Jan van Rijswijk:
    2 juni 2017
    harstikke mooi geniet maar en laat je niet opvreten
  6. Kate:
    3 juni 2017
    Ja mooie foto's en fijn te lezen dat het er zo mooi is!
    Geniet er van.......
  7. Wouter: