Canada 2022

26 augustus 2022 - Den Bommel, Nederland

Canada

Zou het eindelijk zover zijn dat we na 3 jaar over 4 dagen nu echt naar Canada gaan.

Terwijl ik hier nu op de bank lig mezelf voor te bereiden op deze laatste 3 nachten hoewel je hier niet echt op kan voorbereiden.

Alle spullen zijn gepakt alles is nagelopen alles is opgeladen de route is globaal gepland de accommodaties zijn deels geboekt.

De kajak trip heeft ons voorzien van de laatste tips en tricks

Er zijn nog een paar kleine dingetjes wat We moeten doen en verder zitten we vol enthousiasme te wachten tot het dinsdag is maandag slapen we nog bij pa en ma zodat ma nog even goed afscheid kan nemen van het Kroos.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alice:
    26 augustus 2022
    Dankjewel, kinders,
    wij gaan jullie lang gekoesterde reis graag volgen.

Pa en Ma❣❣
  2. Jose:
    26 augustus 2022
    Wij lezen ook weer graag mee met jullie avonturen
  3. Anco en Kim:
    Heel veel plezier! Ook wij lezen weer graag mee 😘
  4. Oma:
    27 augustus 2022
    wij wensen jullie een fantastiche vakantie en kom gezond terug liefs opa en oma
  5. Oma:
    27 augustus 2022
    veel plezier deze fantastische reis, liefs opa en oma
  6. Rob en Desiree:
    27 augustus 2022
    Wij wensen jullie een fijne vakantie. We zullen met veel plezier jullie reis en avontuur volgen. Bon voyage💋Rob en Desiree
  7. Kate:
    27 augustus 2022
    We lezen wel hoe het allemaal gaat en wensen jullie veel plezier met jullie vakantie,
    Kuss Mam en Richard xxx
  8. Bep grielen:
    27 augustus 2022
    Spannend hoor,en we kijken uit naar de verhalen/belevingen.Veel plezier en geniet ervan.😘
  9. G. Klapwijk:
    27 augustus 2022
    Veel plezier, na 3 jaar "voorpret".
  10. Debora:
    29 augustus 2022
    Gaaf!! Wees veilig en gezond en heb superduper veel plezier en lekker genieten!
  11. Tamara:
    29 augustus 2022
    Yesssssss bijnaaaaa gogogo en geniet er van!!
  12. Hans:
    30 augustus 2022
    Ik heb ze vanmorgen veilig op Schiphol afgeleverd en het inchecken is voorspoedig gegaan.
    Geniet van jullie vakantie en de mooie dingen die jullie gaan beleven!
  13. Kate:
    4 september 2022
    Veel plezier meis, geniet er lekker van. Kuss xxx