Camper ophalen

6 januari 2018 - Toora, Australië

De dag dat iedereen zijn eigen weg gaat vervolgen .
we werden heel lief uit gezwaaid door de familie in Australië, best vreemd.. pa heeft ons afgezet bij het treinstation in bankstown.
We hadden daar de trein gepakt op naar het apollo verhuur bedrijf buiten Sydney .
Eenmaal hier aangekomen moesten we best wel even wachten, ondertussen hebben we de kruiden kast leeggeroofd en een beetje geklets met de mensen om ons heen .

Onze doelstelling was om Croajingolong N.P te behalen op een afstand van 570 km.
We hebben 520 km behaald met het boodschappen doen en het terug rijden van de coast route, toch maar via het binnenland omdat de kust zo vast stond en we op het nieuws hoorde dat het alleen maar stapvoets was en we nog maar 50 km weg hadden in 1.5 uur ...
Gelukkig was het binnenland geweldig om te rijden geen kip op de weg en het is toch ook een prachtige route heel groen en bosrijk . we hebben geslapen op white rock river point wow echt geweldig !!
Vandaag hebben we onze doelstelling gehaald om 40 km voor wilsons promontory te zijn (weer 450 km) morgen gaan we daar het park in en de rest ontdekken daarzo als het mogelijk is. Op de site stond dat er veel dingen dicht waren ivm overstromingen en Bush Fires.... dus we zijn benieuwd.

Gelukkig was het vuur uit maar de schade zag je duidelijk en het was ook niet de 1e x dat er een groot vuurtje heeft gewoed .

We hadden eerst een wandeling gedaan naar de top van een berg was super leuk onderweg hebben we nog een swamp walibie van heel dicht bij gezien .
Heel bizar geluid trouwens als ze wegspringen en dit zijn nog niet eens de rode kangaroos .

Daarna gingen we naar 1 van de zuidelijkste punten lopen van Aussie en het was echt bizar dat er in 1 park zo veel verschillende soorten natuur te bezien is.

Toen we dus meer dan 20 km (alweer) gelopen hadden gingen we richting onze nieuwe camping plek.....
Maar we moesten door Melbourne heen dus uit een geintje zei ik van: Eigenlijk kunnen wij nu pa en ma uit gaan zwaaien ..
nou dat geintje werd opeens heel serieus want ja 250 km en we hadden zoveel tijd.
Wij Wouter gebeld en ge smst en ja hoor daar gingen we naar st kilda beach in Melbourne.
Volgens Wouter wou ma het eerst niet geloven .
Toen we aankwamen rijden zag je de verbazing en blijdschap van ma en pa !
Ma vond het een hele leuke afsluiting van de vakantie van hun . (pa zei dat het zijn verlate verjaardag cadeau was)
Eenmaal aan gekomen hebben we gezellig met z'n 6en gegeten en daarna zijn wij weer door gereden naar de plek waar we zouden overnachten .

1. Tamara Sloof:
    6 januari 2018
    Wat een geweldige foto's. En super leuk dat jullie hun zo verrast hebben. Geweldig om te lezen. Hans en Alice veilige vlucht toegewenst. En Wouter natuurlijk ook. Jullie heel veel plezier met het volgende deel van de vakantie!!
  2. Hans:
    6 januari 2018
    Het was zeker de perfecte reactie.
    Een grandioze afsluiting van de vakantie en heerlijk met wouter, federica, katinka, remco en alice gegeten. Heerlijk dit spontane idee.
    Groeten uit een kil NL.
  3. Oma:
    6 januari 2018
    wat leuk om je (schoon) ouders zo te verassen, veel plezier met de volgende etappe van de vakantie l
  4. Alice:
    6 januari 2018
    Gelukkig is de reis met de trein goed gegaan. En hebben jullie een schattige camper (met eigen ogen nog gezien) meegekregen. Wat leuk dat jullie de koalabeertjes hebben gezien. Prachtige foto's. En inderdaad de verrassing was super om de laatste dag van onze vakantie met het hele gezin nog ff te dineren. Wij kijken terug op een geweldige tijd met onze kinderen.
    Jullie gaan nog zo'n 5 weken door met het ontdekken van Australië en wij kijken uit naar jullie verhalen en prachtige foto's. 😆😍
  5. Kate:
    Hoi hoi,
    Mooie foto's tot zo ver, en geweldig dat jullie zo genieten van alles.
    Ben benieuwd wat gaat volgen!
    Kuss xxx
  6. Hilz:
    7 januari 2018
    Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben! Ik kijk uit naar je blogs!
    Welkom thuis papa hans en mama Alice!
    xxxxx