Oud en Nieuw

1 januari 2018 - Sydney, Australië

Oud en Nieuw
Ja dat is wel lastig in Sydney eerst moet je bedenken wat je wilt betaald of onbetaald dan is het uitzicht natuurlijk van groot belang en als je geen 500 dollar per persoon minimaal wilt betalen dan moet je geduld hebben .
En met geduld hebben bedoel ik vroeg op en lang in de rij staan, lang wachten in macquarie park waar uiteindelijk 20.000 man op elkaar gepropt staat en liggen terwijl er eigenlijk maar 14.000 max mochten.
Maar we kwamen daar om 9 uur aan en werden in een rij gestopt en moesten wachten na een uurtje of 2 konden we langzaam naar binnen schuiven.

Na heel wat zitten en liggen en hangen en lopen was het eindelijk zo ver. We kregen om 9 uur het kinder vuurwerk en dat was al super mooi!! De verwachtingen werden alleen maar groter voor het echte spektakel. dus nu nog maar 3 uurtjes hangen, zitten, liggen, staan en lopen. voor de oudjes (pa en ma) was het wel heel zwaar! Vanaf 22.00 uur moest je toch gaan zorgen dat je op de nog overgebleven juiste plek staat om een mooi zicht te hebben met 5 man!
Na een redelijke plek te hebben bemachtigd kan het aftellen dan eindelijk beginnen 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 HAPPY NEW YEAR!!!!
Het was geweldig mooi vuurwerk het duurden wel een gehele 10 minuten ( dat was wel een beetje van he heel de dag voor 10 minuten maar ) maar je moet het hebben mee gemaakt het was een gehele ervaring !! haha

1. Hans:
    1 januari 2018
    Ik bem er nog kapot van. Hi hi hi
  2. Tamara Sloof:
    2 januari 2018
    Jaaaaaa happy new yearrrrrr!!!!
  3. Oma:
    2 januari 2018
    Wat een geld om er bij te zijn wij genoten van het vuurwerk via de t.v maar kan me voorstellen dat het fantasties was om mee te maken. Wat een mensen massa.
  4. Hilz:
    2 januari 2018
    Je moet alles een keer meegemaakt hebben in je leven. Daar valt ruim 2 uur in een rij staan en 5 uur wachten op 10 minuten vuurwerk ook onder hahaha

Happy new Year loviez!! Veel plezier!
    Dikke kus!
  5. Kate:
    2 januari 2018
    Nou das dan van de "bucketlist" af te strepen! Gelukkig nieuw jaar !!
    Liefs xxx
  6. Jan van Rijswijk:
    2 januari 2018
    Mijn uitzicht was fantastisch koste niets mooi vuurwerk en duurde 45 minuten volgend jaar zal ik een plaats voor je reserveren kosten 0.00