Zuid Amerika nieuw avontuur

17 december 2018 - Nederland, Nederland

Nog een klein weekje en dan is het zo ver, we gaan weer een nieuw avontuur aan !! Met wel liefst 13 vluchten nee het konden er niet meer ....

We beginnen de reis in Manaus Brazilië daar gaan we vertoeven in de Amazone dan beginnen we met 3 dagen cruise en daarna   lekker actief 5 dagen kajakken

Dan vliegen we  igausu watervallen Brazilië hier blijven we dan 4 dagen en zitten we letterlijk aan het park .

Dan vliegen we naar Chili en daar gaan we naar Puerto Natales daar gaan we de O trek lopen van 130 km met bepakking in 8 dagen.

Daarna doen we nog wat dag tripjes zoals bij de konings pinguïn kijken en bij prettio Moreno de grootste bewegende  glaicer  ter wereld.

Dan vliegen we door richting Eucador .

Daar gaan we op de evennaar staan en  naar het park cotopaxi

Daarna gaan we door naar de Galaparos eilanden en hier gaan we een tour doen waarbij we dus op afgelegen eilanden komen en ook gaan we hier nog duiken .

Dan is helaas de tijd al aangebroken om weer terug te keren naar huis .

Dit is de globale planning .....  voor nu

1. Tamara Sloof:
    17 december 2018
    Wat leuk dat we weer mogen meegenieten zo!! Flinke planning. Met een hoop mooie dingen!!
  2. Carlos:
    17 december 2018
    Wauw !! Heel vet ! ben heel erg benieuwd dat word genieten een hoop mooie dingen zien en mee maken.
  3. Oma:
    17 december 2018
    Hoop dat je weer een leuke reis met een hoop mooie plaatsen en dingen mee mag maken
  4. Natina Zeelenberg:
    19 december 2018
    Geniet ervan en heel veel plezier 🙋🏽‍♀️✌🏽😁
  5. Rob en Desiree:
    22 december 2018
    Heel veel mooie dingen staan jullie te wachten en wij kijken van een afstand mee en genieten op die manier ook een beetje.
  6. Tiny vogel:
    25 december 2018
    Ook wensen jullie een hele fijne vakantie toe en een veilige vlucht en geniet van ieder minuut groetjes Tiny&Bas xxx