The Grampians

12 januari 2018 - Coburg North, Australië

The massive Grampians

En dat zijn ze zeker mega maar ook mega groot en imposant, we zijn eerst naar the balcony of death " in de volks mond the jaws" daarna zijn we naar MacKenzie Falls gelopen en daar kwamen we Charlie & Dainara weer tegen. Die waren (op ons advies) toch hier naar toe gegaan! ze waren er ons heel dankbaar voor want dit hadden ze niet willen missen! De mannen gingen lekker zwemmen in de watervalpoel en een poging wagen tot naar de waterval te zwemmen .

Het was zo gezellig en we bleven maar kletsen! ook de weg terug van de waterval dat we hadden afgesproken om samen naar een campsite te gaan.
Wij zouden voor het eten zorgen en hun voor de drank .
Zo gezegd zo gedaan we hebben de hele avond tot in de nacht gekletst met natuurlijk de nodige flessen wijn en bier!!
De volgende ochtend gingen we weer onze eigen weg.
Wij gingen verder in de Grampians!
Deze dag wilde we niet te pittig maken vanwege de drank van gisteren! hahahaha Dit lukte natuurlijk niet! de eerste wandeling was stijl en rond de 7 km heen en terug. Dit was een van hoogste pieken, mount abrupt(827m)! toepasselijk he!
Omdat we nog niet kapot genoeg waren hebben we erna nog even de top van mt William beklommen (de hoogste piek op 1167m) voor een hele mooie zonsondergang. Omdat ik graag nachtfotografie wil proberen bleven tot ver na donker op deze plek om de melkweg op foto vast te leggen! Mooi dat die was!!! echt super!
Vandaag zijn we omdat onze voeten van gisteren helemaal naar de knoppen zijn maar even een (gemakkelijke) uhhu wandeling gaan doen. Omdat we vinden dat we er maar alles uit moeten halen wat kan doen we met pijnlijke voeten de wonderland loop van 10 km met stijlen trappen en hele schuine kanten! Op de top gekomen was het het wel helemaal waard!! Zo'n bijzondere mooie omgeving en formatie' s van rotsen super kick en een geweldig uitzicht!! Na deze wandeling doen we niks meer, Ja lunchen, koffie en ijs en op naar onze nieuwe camping plek voor onze laatste nacht in de Grampians!
Het grote kind is ook blij want er is vandaag geen total fire ban! dus kan die eindelijk een avond Bbq'en en fikkie steken!!!
Voor morgen hebben we besloten om maar rustig
want we gaan morgen met de boot Jeej Tasmanië here we come

1. Alice:
    12 januari 2018
    Wat een leuke belevenissen.
    En geweldig dat je deze ervaringen kunt delen met medereizigers
  2. Alice:
    12 januari 2018
    Veel plezier op Tasmanië
  3. Wouter:
    Veel plezier op tas!
  4. Oma:
    13 januari 2018
    Wat leuk, jammer dat je geen foto.s van de zonsondergang er bij waren. Jullie lopen wat af knap hoor
    Altijd leuk om medereizigers te ontmoeten en gezellig samen te zijn. veel plezier in Tasmaníë
  5. Kate:
    13 januari 2018
    Klinkt allemaal goed hoor, ook leuk een avondje bomen met anderen. Nou geniet er van en we lezen vanzelf hoe jullie het hebben.
    Kuss xxx
  6. Alice:
    13 januari 2018
    Hebben jullie de Tasmaanse duivel al gespot ?
  7. Hilz:
    14 januari 2018