The great ocean road

9 januari 2018 - Great Ocean Road, Australië

The great ocean road, omdat we pa en ma verrast hadden en wij dus via Wiki camp Au de camping hadden uitgezocht..... en niet goed gekeken hadden van waar de camping zou zitten en er gewoon heen zijn gereden kwamen we uit op een truckersnachtplek .
Maar we waren zo moe dat we er ook echt gewoon geslapen hebben .

Gelukkig was dit onze enige plek zover die niet in de mooie natuur was .
Maar oké we lopen best voor op ons niet echte schema . ... we hadden 2 dagen in Wilson gepland. Dit ging niet omdat ze vol zaten. We hadden 2 dagen op great ocean road maar we hebben echt alle dingen daar bezocht. We zijn naar beneden gelopen en foto's genaakt maar k wou eigenlijk zonsondergang en opkomst zien alleen is dit helaas niet gelukt.
Omdat de kust zo druk is zijn we 20 km het binnenland in gereden en naar een camping in de middle of nowhere .
Daar zijn wij Charie & Dianara tegen gekomen. Hun zijn bezig met een grote wereld reis van 8 maanden.
We waren lekker aan de praat geraakt en was super gezellig .
Maar hun hadden net al ons wat tijd over dus we gaven hun de tip om naar de Grampians te gaan. Wij gaan daar morgen heen .

Maar omdat de man heel graag wou zwemmen en we zoveel tijd hadden en er een hete föhn aanstond, het was echt belachelijk warm (42c) met binnenlandse wind heet dat is echt net een föhn.
We zijn naar portland gereden en daar hadden we een bounty beach spier wit strand en azuurblauwe zee super mooi. En op 100 man na helemaal voor onszelf! Strand was 2 km lang.
Maar Jezus dat water is KOUD ook al zal remco nu zeggen nee joh lekker !!

Omdat onze volgende stop de grampians is, zijn we naar het binnenland gereden hebben we daar midden in de bossen geslapen.
Er waren wilde walibies die heel blij waren met onze overrijpe wortels .
Het zat vol met crimson rossela's en ook die met wat geduld, kan je helemaal naar je toe krijgen met een klein beetje brood , water en havermout wel voor elkaar krijgt.
Op die camping stond ook een echte redneck... wel gelachen met die man en we hebben nog zijn eigen moonshine gedronken was een beetje zoals opsler dus niet vies .
Next STOP 3.5 days The Grampians

1. Alice:
    Spannend allemaal hoor
    Maar hopen dat het niet warmer wordt hé
  2. Tamara Sloof:
    9 januari 2018
    Oh heerlijk. Als jullie nou klein beetje warmte hierheen sturen.... het is hier rond vriespunt 🤣
  3. Oma:
    9 januari 2018
    Toch wel leuk met de lokale bevolking een slaap plek te delen, maar wat is het warm. Leuk dat je walibies zo heb kunnen voeren dat ze niet schuw waren,
  4. Hilz:
    Ok, ik wil nu dus ook een Wallabie! <3 <3 <3
  5. Kate:
    9 januari 2018
    Nou wat een weer zeg, vies warm....maar wel leuk dat jullie steeds nieuwe mensen ontmoeten.
    Dat maakt de reis ook leuk! Kan best begrijpen dat het met de beestjes super leuk is, dat zijn echte geniet momenten.
    Kuss xxx