Victoria Falls

8 juni 2017

Wat een verschil van alles vanaf het vliegveld, qua weg alleen al opeens heb je asvalt en weer verkeersborden.
Hoe dichter je in de buurt komt van de Falls. (Blijkbaar is dit de enige belangrijke toeristenplek)

Wel zie je hier meer armoede langs de wegen en rondom alle toeristische gebieden. Het is wel heel zielig om te zien dat een klein kindje vraagt om een kleinigheidje.

Maar onze camping gevonden. Het is vlakbij de falls want je hoort er al een aardig beetje water naar beneden storten, en de water damp zie je al van ver.

Natuurlijk hebben we gekeken bij dit wereld wonder, en wow de kracht die je voelt en ervaart geweldig! Op sommige stukken zag je niks, maar op andere stukken zag je des te meer .
Wel waren we tot aan ons ondergoed zeiken nat, maar dat maakte niks uit het is mooi weer en we hebben heerlijk onder het genot van een hapje en een drankje opgedroogd.

Voor remco zijn we gisteren op de tigervis gaan vissen! Ja ik moest mee! Dan moet je ook betalen en met een hengel vissen! (Mensen zijn arm dus toeschouwers doen ze niet aan)
De man waar we boekten zei nog: ja meestal krijgt de gene beet die eigenlijk niet vist! Pfff nou remco baalt nog steeds ( hahaha nou beetje jammer vind die het) maar ja hoor 1 aanbeet, natuurlijk ik en omdat we daarvoor met levend aas probeerde stond mijn slip nog te ligt en ik weet natuurlijk niet wat ik moet doen! Dus help!! Ja aanslaan ja uhhh vis springen en baai baai zwaai zwaai visje! Geen tijgervisje. Ach het was een ontspannen boottocht.m
Verder zijn we gisteren nog het Zambezi nationaal park in gegaan .
Super leuk alleen ja uhh als er geen bordjes meer staan, en je hebt steeds een Y splitsing, en het blijkt dat je opeens de verkeerde kant kiest, en je een dikke 10 km door diep zand heen gaat, en je opeens tussen hele groepen olifanten staat, en daarna dat je dan op de snelweg staat weetje dit was niet de goeie kant. (Aangezien er maar 1 officiële in en uitgang is)

Dus om te voorkomen dat ze ons zouden gaan zoeken ofzo zijn we weer terug gereden naar het park en hebben we vertelt dat we nog leven en dat ze geen zoek actie hoeven te starten .
Wel had ik eigenlijk willen bungy jumpen vandaag, maar helaas we waren hier door te laat. Morgen gaan we weer vroeg weg, op naar Botswana!! Want ja we lopen nog steeds een dag voor, maar helaas hadden we ook gisteren bericht gehad dat 1 van de camp sites niet meer bestaat, dus zijn we ergens anders geplaatst en helaas is dat buiten onze geplande route pffff! Nu hèbben we al vernomen dat alles vol zit in deze omgeving dus hebben we niet echt een keuze!
We hebben besloten om 3 dagen in Kasana te blijven ipv 2 (omdat ze hier wel plek hebben en we dan weer normaal op schema lopen!). Morgen gaan we het Chobe park in en de dag erna gaan we een boot tocht doen.

De camping waar we nu staan is echt heel leuk we zitten gelijk aan een water put en ze hebben een ondergrondse bunker met uitkijk post dus je staat nog geen 2 meter van de waterhole te kijken .

Ook iets verder zit nog een waterhole en daar zitten vaak leeuwen dus daar gaan we ook zeker nog kijken.

1. Kate:
    8 juni 2017
    Ook leuk je vis foto!!! Ja ik geloof best dat je onder de indruk bent van het natuur geweld.
    Geniet er van, kuss xxx
  2. Alice:
    8 juni 2017
    Jeetje wat een verhalen, een totaal andere vakantie als New Zealand.
    Gelukkig maar natuurlijk hihihi
    Dikke knuffels voor jullie van mij
  3. Hilz:
    8 juni 2017
    Tinkster! Hoe zit het met mijn zjieraf? Al gevonden?
    Kusjes!! Hilz

Ps. Ik ben heus niet jaloers ofzo hoor...
  4. Oma:
    9 juni 2017
    leuk hoor ook de foto van jou aan het vissen alleen jammer dat rem niks beet had xx
  5. Alice:
    9 juni 2017
    Daar meent Oma helemaal niks van ze zit nu vast stiekem te gniffelen hahah
  6. Wouter:
    11 juni 2017