Het aftellen is begonnen .

19 mei 2017 - Spijkenisse, Nederland

Hallo allemaal dit is een start berichtje zodat ik als het lukt weer op de hoogte kan houden via de app dus .

Here we go again , het aftellen is begonnen nog maar 8 dagen ja 8 dagen bijna gaan we weer op vakantie eindelijk !! nu de laatste dingen aan het doen zoals werken

Warme nachten spannende nachten aangezien we natuurlijk niet een standaard vakantie willen .

Dus wat hebben we nou bedacht en een land waar Remco heel erg naar uitkijkt Afrika  ,dus wat doen we huren een 4x4 en daar boven op zetten ze een tent en dan gaan we zelf rijden van plaats naar plaats .

Zo gezegd zo gedaan dus waar wil je heen en wat wil je zien ??

Gelukkig kijken we veel documentaires dus we hadden als 1e plan we gaan naar Mozambique gaan we via de kust naar het noorden geweldig kunnen we eindelijk wel duiken met de walvishaai .

Tja jammer dat op het moment dat we wouden gaan boeken het reisadvies negatief was en zeer afgeraden werd .

Oke dus en toen ..... ja in Botswana hebben ze  hele mooie stukken Chobe, Okavango delta ,Makadikadi zoutvlaktes ,dus oké maar je moet bijna altijd op Johannesburg vliegen tja dan ben je al in Zuid Afrika nou dus zo begon het verhaal na veel lezen kijken en informatie opvragen en zoeken  kwamen we nog wat parken tegen in Zimbabwe zoals Matobo NP en Hwange NP .

Al zijn we wel benieuwd hoe vaak we voor de roadblocks zullen staan .. maar dat mag de pret niet drukken.

En zo was er een idee ontstaan we starten in Zuid Afrika en gaan dan richting Zimbabwe helemaal richting de Victoria Watervallen en dan gaan we verder in Botswana en weer terug richting Johannesburg .

Daar vandaan vliegen we weer richting Kaapstad want ja we willen niet alleen de Big  5 zien maar ook nog steeds de Great White Shark........ Yeahhhhh  hopelijk dit keer wel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alice:
    19 mei 2017
    Hallo lieve kinderen
    Langs deze weg wil ik jullie een hele mooie en wellicht ook een spannende reis wensen. Maar ook een raad mee geven
    Pas goed op elkaar en doe geen dingen waar je spijt van krijgt .Mijn verstand zegt geniet er van maar mijn hart zegt blijf lekker bij mams hahah
  2. Tamara Sloof:
    19 mei 2017
    Hoiiii jullie 2!!

Heel veel plezier! En dat het één ware droom mag zijn die uitkomt. Dat jullie weer eens hoop dingen van de bucketlist af mogen strepen!

Xx Guido Tamara en Skay
  3. Wouter:
    20 mei 2017
    Een reis zoals in de film Madagascar
  4. Anco en Kim:
    20 mei 2017
    Wauw wat gaaf voor jullie! Heel veel plezier!!
  5. Oma:
    Hello lieverds Heel veel PLEZIER. Maar kijk wel uit en wees voor donker binnen,
  6. Kate:
    22 mei 2017
    Alvast een goede reis gewenst, dat jullie een mooie vakantie mag hebben!

Kuss xxx